Monday, December 14, 2009

Tempahan demi Tempahan..



Kesemua ni adalah diantara order yang diterima dari customer. Ada loose ada packing..Tapi yang packing purple plastic tu dah 'black listed', sbb plastik tu ada bau yg kuat. Kesian muffin tu, tukar flavour pulak..Sebenarnya selama setahun beroperasi ni memang banyak muffin order sampai tak larat nak ambil gmbar utk semua order. Gambar2 yang ada ni yg selected aje at least sbg panduan pd viewers yg nak order. Oya, jenis2 muffin yang popular ada banyak. Diantaranya muffin jagung, muffin coklat, muffin oren/vanila fruity, muffin strawberi, muffin pandan dan muffin marble. - SELAMAT MENCUBA - Hubungi saya 012-7407200.tq..




Muffin2 ni order dari cikgu kamisah untuk kenduri dirumah kakaknya. 100 muffin coklat n 100 oren fruity. Masa ni kena buat cepat2 sebab esoknya nak ke KL pulak..Tq cikgu 4 yr order..




Yang ni pulak order dari Kak Azra di TM Point. (Yg siap packing tu lah..) Yg selebihnya tu order dari cikgu Yam. Muffin jagung aje. Pagi tadi sebelum siap order utk Kak Azra n Cikgu Yam, Cikgu Fizan awal2 dah datang ambik muffin 4 bungkus nak bawak ke Muar katanya.. Muffin panas2 lagi, tak boleh masuk plastik pun, terpaksa cari tupperware. Anyway, tq kak azra, cikgu yam n fizan..lain kali order lagi yaa..!

No comments:

Post a Comment