Tuesday, December 15, 2009

Kelas Membuat Kek





Ketika sedang mengajar membuat kek di JB.. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik..




Tengah khusyuk mendengar apa yg di sampaikan.. Serious sangat tuu..
Fatimah, Leza, Rabiah, Hamidah Hassan, Zabedah, Prem, Izan, Nor hasimah, Kak Ejah, Rosni dan beberapa orang lagi yg saya tak pasti sebab tak beri nama kat saya semasa kelas. Semuanya ada 15 orang..Maaf yaa..Anyway, thanks a lot sebab support saya..



Cikgu Shima..tengah susun apple dalam kek. Lepas ni, boleh buat bisnes dgn cikgu2 sekolah..he..he..



Prem bersama rakan. Prem ni nurse di sebuah klinik di KL.Sanggup turun JB semata2 nak ikuti kelas saya..Prem mmg minat sgt bab2 kek ni. Harap kalau saya buka kelas di Kluang Prem terus2 ikuti lagi..Tq ya Prem..





mmm...mcm ni gupa2nya buat kek...hi..hi..hi..




Kek dah siap. Apalagi..bolehlah bawak balik bg hubby n anak2 gasa..Sukanya dia.!!

No comments:

Post a Comment